پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

استاد پناهیان : کنترل افکار عمومی از دست آمریکا خارج شده است

حجت الاسلام علیرضا پناهیان از اساتید حوزه و دانشگاه در اجتماع ۲۰ هزار نفری دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران و تهران بزرگ که در مصلای دانشگاه تهران ... 

حجت الاسلام علیرضا پناهیان از اساتید حوزه و دانشگاه در اجتماع ۲۰ هزار نفری دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران و تهران بزرگ که در مصلای دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: زمانی بود که لیبرالیسم غربی نظراتی را به انقلاب اسلامی وارد می‌کرد و اعتقاد داشت که جمهوری اسلامی نوعی دیگر از لیبرالیسم است. اما امام خمینی (ره) معتقد بودند لیبرالیست بدتر از دیکتاتوریست است.

 

به گزارش رجانیوز، وی با اشاره به اینکه در لیبرالیست ظاهراً آزادی بیان وجود دارد در حالی که بدتر از دیکتاتوری است، افزود: پس از نابودی مارکسیسم و مضمحل شدن رقیب اصلی انقلاب اسلامی یعنی لیبرالیسیم، امروز انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که حرف خود را به گوش جهانیان می‌رساند.
پناهیان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران اکنون بدون تلاش برای صدور انقلاب به صورت طبیعی انقلاب اسلامی صادر می‌شود و امید‌ها به این انقلاب بسته شده است.
این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تصریح کرد: یکی از عوامل بسیار مهم در توفیق صدور انقلاب اسلامی این بود که مدعیان دروغین انسانیت به خصوص لیبرالیست‌ها دروغگویی‌های خود را نمایان کردند.
وی با اشاره به اینکه اکنون در کشورهای غربی دروغ‌پراکنی رواج پیدا کرده است مردم کشورهای غربی اعتقاد دارند که نمایندگان آن‌ها و دولتمردانشان از دل مردم نیستند.
وی افزود: در غرب اکنون تردیده‌های وجود دارد که آیا رسانه‌های آن‌ها به راحتی اخبار را انتقال می‌دهند.
پناهیان اظهار داشت: کافی است مردم مغرب زمین به لیبرالیست تردید کنند آن گاه کاخ‌های لیبرالیسم فرو خواهد ریخت.
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اکنون در جامعه جهانی هر کس به حوادث جهان نگاه می‌کند می‌داند که سرعت تحولات بالا رفته است و در شیوه زندگی غرب تغییر ایجاد شده است.
وی با طرح این سؤال که آیا انسان‌ها در کشورهای غربی واقعاً آزادند، و آیا شعارهای روسای کشورهای غربی واقعی است، تأکید کرد: اوباما رئیس جمهور آمریکا شعارهای پوشالی سر می‌دهد و ادعا دارد که می‌خواهد فرصت‌های مساوی را میان مردم جهان ایجاد کند. در حالی‌که این ظاهر ماجرا است و باید به میان مردم آمریکا رفت و این مهم را از آنان پرسید.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و شنیده شدن صدای انقلاب در میان جهانیان روشن شدن دروغ‌های غرب است، گفت: آمریکا اکنون دشمن‌تراشی موهوم می‌کند و جریان طالبانی را تأسیس کرد و توسط آن صریحاً مردم خود را می‌ترساند.
وی افزود: مردم غرب در حالی به دموکرسی پشت می‌کنند که این شیوه تبلیغاتی غلط پشت سر آنان است و حتی به آنان فرصت داده نمی‌شود که سخن اسلام را بشنوند.
پناهیان با تأکید بر اینکه یکی از امکانات با عظمت انقلاب اسلامی، مقابله با خرابکاری‌ها و فریب‌های دشمن است، اظهار داشت: اکنون شور و شعور جوانان ایرانی اجازه نمی‌دهد که در مواجه با قیام مردم منطقه و ظلم‌هایی که به آنان می‌شود، ساکت باشند.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امام (ره) چشم انداز انقلاب اسلامی را معرفی کرده‌اند و این چشم انداز آزادی تمامی ابناء بشر است، گفت: روزی در همین نزدیکی تمامی مسیحیان جهان را کمک می‌کنیم تا از دست باند مافیای صهیونیست خلاص شوند و این امر توسط انقلاب اسلامی ایران صورت خواهد گرفت.
وی افزود: نه تنها دروغ‌پراکنی‌های دولتمردان غربی اکنون بر ملا شده است بلکه دیگر آنان شعار جدیدی ندارند و حرف‌ها و طرح‌های قدیمی خود را مطرح می‌کنند.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه کنترل افکار عمومی از دست آمریکا و استکبار‌جهانی خارج شده است، گفت: اکنون می‌توان مردم جهان را از حقایق آگاه کرد و حرکت‌های دانشجویی باید به این امر بپردازند.
پناهیان اظهار داشت: نظام استکبار برای سلطه در اروپا اکنون دچار چالش شده است و امیدواریم روزی جنبش‌های دانشجویی رویکرد‌های بیداری جهان را مد نظر قرار دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد