پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

دانلود سخنرانی استاد پناهیان / قرآن روز قدس یهود ظهور امام زمان

http://www.upsara.com/images/sv05mnihxazehw5ruyv.jpg


سخنرانی بسیار فوق العاده؛ زیبا؛ جامع و شنیدنی از استاد عزیز پناهیان

مربوط به سالها پیش؛ جلسه 23 عبودیت؛ اواخر ماه رمضان


بیش از ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه / کیفیت بسیار عالی / ۲۴ مگ / لینک مستقیم


توصیه می کنم حتماْ دانلود کنید


یک پیشنهاد ویژه : دوستان عزیزم؛ لطفاً بعد از شنیدن این سخنرانی به صورت کوتاه احساس و نظر خود را بفرمایید تا در همین سایت با نام شما منتشر شود.


آقا محمد (aleyasin19...@gmail.com) فرمودند : همون حس همیشگی وقتی به سخنرانی های استاد گوش می کنم.
خبر دار شدن از عمق مسایل.
لذت فهمیدن یه مطلب تازه.
لذت بردن از اینکه شیعه هستم مسلمان هستم ابرانی هستم و با کسی مثل استاد علیرضا پناهیان آشنا هستم.
شکر گذار خداوند هستم و می ترسم تا نتوانم جواب این همه نعمت او را بدهم. نعمت شیعه بودن مسلمان بودن ایرانی بودن که هیچ زحمتی برای هیچ کدام از اینها نکشیده ام.


کلیک کنید :

دانلود سخنرانی استاد پناهیان / قرآن روز قدس یهود ظهور امام زمان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد