پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

استاد پناهیان/بی باک: صحبت های آقای رسول جعفریان ارزش پاسخ ندارد

استاد پناهیان در گفتگو با بی باک:
 

صحبت های آقای رسول جعفریان ارزش پاسخ گفتن ندارد


http://s1.picofile.com/file/7570654729/agha_panahian.jpg
 








رسول جعفریان طی مصاحبه ای با سایت فیلتر شده منتسب به مهدی هاشمی، توهین های متعددی را نثار حجت الاسلام حاج علیرضا پناهیان نموده  و او را فردی بی سواد و دروغگو خوانده است. حال با توجه به استقبال گسترده جوانان دانشجو برای شنیدن سخنان حجت الاسلام پناهیان و حتی دعوت از وی برای سخنرانی در بیت رهبری و تکریم ایشان از سوی مقام معظم رهبری، آیا باید پناهیان و مخاطبانی که برای شنیدن سخنان وی از خود اشتیاق به خرج می دهند را بی سواد قلمداد کرد یا پرونده ای برای توهم و خودبزرگ بینی امثال جعفریان باز نمود؟

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از توهین های فراوان رسول جعفریان علیه خطیب مشهور کشورمان، حجت الاسلام پناهیان در واکنش به این اظهارات عجیب و غیراخلاقی جعفریان در جملاتی کوتاه به خبرنگار بی باک گفت: بنده قضاوت را به عهده مردم می گذارم و صحبت های آقای رسول جعفریان ارزش پاسخ گفتن ندارد.

پناهیان همچنین در مورد ادعای جعفریان مبنی بر اینکه رهبر معظم انقلاب به صحبت های شما انتقاد کرده است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هیچ گونه انتقادی نسبت به صحبت های بنده نکرده اند.


بیش از یک دهه است آوازه خطیبی بر سر زبان ها افتاده که در عین تبیین و تفهیم مسائل عمیق اسلامی از مسائل روز جامعه اسلامی مان غافل نبوده است و علاوه بر روشن کردن صف کشی حسینیان و یزیدیان دیروز، صف کشی حسینیان و یزیدیان امروز را هم یاد آور می شود و مرزها را بخوبی و ظریف برای جوانان و مخاطبان خود ترسیم می کند.

به اعتراف کارشناسان و نخبگان جامعه، بی شک حجت الاسلام و المسلمین حاج علیرضا پناهیان را باید یکی از موفق ترین مبلغان حقیقی مکتب تشییع در عصر حاضر نامید که علاوه بر شخصیت بالای کاریزماتیک وی در جذب جوانان و مخاطبان، الگویی اخلاقی، علمی و معنوی برای دیگر هم لباسان خود محسوب می شود. متنانت و برخورد لین وی با مخاطبانش، نشان از تواضع و روحیات ویژه اخلاقی وی دارد و شاید همین ادبیات دقیق روان و به روز سخن گفتن و تواضع بیش از حدش بوده که عده ای بجای الگو برداری از منش و اخلاقیات او، راه حسادت و جسارت را در پیش گرفته اند.


قدرت جذب مخاطب مشکل پسند جوان، و تبیین و تفهیم سقیل ترین مبانی و مباحث دینی با زبانی ساده به مردم و جوانان، ویژگی منحصر به فرد پناهیان در سخنرانی ها و برنامه های تبلیغی اش می باشد. از همین رو بسیاری از طلاب جوان که به آثار و برکات و لزوم چنین شیوه های تبلیغی، اعتقاد راسخ پیدا کرده اند، ماه ها در کلاس درس پناهیان و شاگردانش زانوی ادب می زنند و از برکات چنین اساتیدی بهره می جویند اما متاسفانه در مقابل عده ای نیز بجای اعتراف به نقصان خود و تلاش برای رفع کاستی ها، راه حسادت و جسارت را در پیش گرفته اند!

 آنان که با کمک رسانه های اجیر شده و صرف هزینه های گزاف نتوانسته اند برای خود مخاطبی جذب نمایند و از همه مهتر مشکلی را از جامعه حل کنند، هر از چند گاهی با حمله به دیگران سعی در تحقیر و پایین کشاندن دیگران و بالا نشاندن خود دارند.

روزی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را در حد یک حزب تنزل می دهند و به شخصیت بزرگانی چون علامه مصباح یزدی جسارت می کنند آنهم بلافاصله بعد از تائیدات صریح مقام معظم رهبری در وصف رئیس آن موسسه، و روزی دیگر خشم خود را به سوی امثال پناهیان سوق می دهند و باز هم درست بعد از سخنرانی پناهیان در محضر مقام معظم رهبری و انتشار گسترده عکس صمیمی وی در کنار ولی امر مسلمین در رسانه های کشور.


اینکه بغض این جماعت تنها با علامه مصباح یزدی و حجت الاسلام پناهیان و سایر عالمان دینی است یا اینکه ریشه بغض شان را باید در کتب تاریخی مربوط به سقیفه جستجو کرد، نیاز به رصد دقیق تر تحرکات قبلی و آتی آنان دارد اما اقل احتمالات منفی از رویه بداخلاقی و منش هوچی گری و خودبزرگ بینی شان پر واضح است.

ماه محرم است و دلهای عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) به خدا نزدیکتر شده است. جوانان دانشجو برای نشستن بر پای منبر حجت الاسلام حاج علیرضا پناهیان، ساعتها قبل از آغاز مراسم خودشان را به محل سخنرانی می رسانند تا جایی مناسب پیدا کنند و بار دیگر از سخنان وی استفاده نمایند.

جمعیت آنچنان موج می زند که هر چشم و عقل حسودی را کور و بغض کینه ورزان را تشدید می کند. پناهیان از مرام کوفیان دیروز و امروز می گوید. سبک زندگی حسینی را ترسیم می کند و در آخر برای سالار شهیدان روضه می خواند و می گرید و همراه با جمعیتی عاشق به پای محمل زینب (س) می سوزد و اشک می ریزد و در این حین یادمان می اندازد که تنها بر سر و سینه زدن و بعد هم نشستن و به ظاهر منتظر ماندن، چاره ای را حل نمی کند بلکه باید آماده شد. آماده ی ظهوری که خود اهل بیت (علیهم السلام) وعده اش را برایمان داده اند. ظهوری که با قیل و قال محقق نمی شود بلکه با اصلاح سبک زندگی مان و رنگ و بوی مهدوی گرفتن، امید به تحققش فزون می شود.

در همین حین عده ای کمیت و کیفیت جمعیت را نمی بینند یعنی نمی خواهند که ببینند! بجای همراهی با کاروان حسینی، از تریبون یک رسانه معلوم الحال سعی در توهین به خطیب دانشجویان را دارند. البته با واسطه قصد توهین به شعور دانشجویان انقلابی و ارزشی. خود را عالم دهر و صاحب فضائل اخلاقی می دانند و دیگری را دروغگو، بی سواد و ...



گفتنی است؛ رسول جعفریان طی مصاحبه ای با سایت فیلتر شده منتسب به مهدی هاشمی، تحت عنوان "چطور سید حسن ابطحی زندانی و محدود می شود، اما صدا و سیما دربست دست امثال پناهیان است؟ " به جای نقد علمی سخنان حجت الاسلام پناهیان، توهین های متعددی را نثار وی نموده است.

" بی باک" ضمن عذرخواهی از مخاطبان عزیز و دانشجویانی که سالها در پای منبر حجت الاسلام حاج علیرضا پناهیان موعظه و رهنمود شنیده اند؛ گزیده مباحث رسول جعفریان را علیه  پناهیان منتشر می کند.


برخی ادعاها و توهین های مطرح شده از سوی رسول جعفریان علیه حجت الاسلام پناهیان بدین شرح می باشد:

1. افکار پناهیان زمینه ساز فرقه هایی همچون بابیت است!

2. پناهیان دانش درست دینی ندارد!

3. چرا امثال پناهیان زندانی و متهم نمی شوند؟!

4. صدا و سیما دربست در اختیار پناهیان است!

5. پناهیان در همه علوم و فنون اظهار نظر می کند.

6. افکار پناهیان هیچ سنخیتی با افکار اصیل شیعی ندارد!

7. مراجع دینی تفکرات پناهیان را تایید نمی کنند!

8. پناهیان کشور را با لاطئلات به ظاهر دینی پر کرده است!

9. حرف های پناهیان به درد کشور نمی خورد!

10. پناهیان دروغ می گوید!

11. مطالب پناهیان مشتی بافتنی است!

12. پناهیان برای ظهور وقت تعیین می کند!

13. تفکرات پناهیان به سید حسن ابطحی شباهت دارد!

14. نباید شک کرد که امثال پناهیان راهشان را کج می کنند و بدعتی در شیعه می گذارند!

15. سخنرانی های پناهیان در نزد رهبری به معنای تایید حرف های پناهیان از سوی ایشان نیست، بلکه رهبر انقلاب از سخنان انتقاد کرده اند.


بعد از توهین های فراوان رسول جعفریان علیه خطیب مشهور کشورمان، حجت الاسلام پناهیان در واکنش به خبرنگار بی باک گفت: بنده قضاوت را به عهده مردم می گذارم و صحبت های آقای رسول جعفریان ارزش پاسخ گفتن ندارد.

وی همچنین در مورد ادعای جعفریان مبنی بر اینکه رهبر معظم انقلاب به صحبت های وی انتقاد کرده است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هیچ گونه انتقادی نسبت به صحبت های بنده نکرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد